باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

نخستین دوره رقابتهای تکواندوقهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان در حالی خردادماه سال آینده برگزار می شود که ازسوی فدراسیون جهانی با تغییراتی روبرو شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛
نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در رده های سنی (12 تا 14) سال در دو بخش دختران و پسران، سی ام خرداد ماه سال آینده به میزبانی اندونزی و در شهر "جاکارتا" برگزار می شود.

بنابراعلام فدراسیون جهانی تکواندو (WTF)، این مسابقات با تغییراتی در اوزان در نظر گرفته شده روبرو شد براین اساس، هوگوپوشان پسر در اوزان (33 -، 37 - ، 41 -،45-، 49-، 53-، 57-،61 -، 65 -، 65 + )کیلوگرم و تکواندوکاران دختردر اوزان (29-،33-،37-،41-،44-،47-،51-،59-، 59 +) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو کشورمان رقابتهای قهرمانی کشور سال آینده هوگوپوشان نونهال را به منظور انتخاب برترین نفرات برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا بر اساس اوزان اعلام شده فوق،برگزار خواهد کرد.

گفتنی است: پیش از این مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی (11 الی 13) سال و دراوزان ( 33- ،36-،39-،42-،45-،48-،52-،56-،+56 ) کیلوگرم برگزار مي شد. 

[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,

] [ 15:35 ] [ amin ]

[ ]

"دائجون" میزبان رقابتهای جهانی هانمادانگ

مسابقات جهانی 2013 هانمادانگ شهریور ماه سال آینده به میزبانی کشور کره جنوبی و در شهر "دائجون" برگزار می شود.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛
رقابتهای جهانی 2013 هانمادانگ از ششم الی هشتم شهریورماه سال آینده به میزبانی مرکز جهانی کوکی وان و در شهر "دائجون " کره جنوبی برگزار می شود.
در این دوره از رقابتها 4000 تکواندوکار برتر در رشته هانمادانگ از 50 کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
"هونگ چول یوم" شهردار "دائجون" با ابراز خرسندی از میزبانی شهر خود در این دوره از رقابتهای جهانی هانمادانگ، بیان داشت: برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها مبلغ 435 هزار دلار از منابع این شهر به این مسابقات تعلق گرفته و همچنین گروه "کوکی وان" نیز مبلغ 275 هزار دلار به برگزار کنندگان این مسابقات کمک کرده است.

[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,

] [ 10:6 ] [ ]

[ ]

هوگوپوشان "قوامین " کاپ قهرمانی را به خانه بردند

پرونده یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشورتحت عنوان جام "خلیج فارس " ،با قهرمانی تیم "قوامین ناجا " بسته شد .

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛

رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور تحت عنوان جام "خلیج فارس" و گرامیداشت یادواره استاد شهید "محمد قورچانی" با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم (پایانی ) دقابقی پیش به پایان رسید.

دیدارهای هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر تکواندو صبح امروز بر روی یک شیابچانگ خانه تکواندو برگزار که در پایان این رقابتها ،شاگردان سلطانی با تساوی 4 بر4 مقابل "مسی ها " توانستند با (هشت برد و چهار تساوی )جایگاه قهرمانی را تصاحب کنند و اولین کاپ قهرمانی خود را با کسب 28 امتیاز به خانه ببرند.

در دیگر دیدار این هفته شهرداری ورامین به مصاف شاگردان خلیفه رفتند و با نتیجه 5 بر 3 از سد هوگوپوشان دانشگاه آزاد گذشتند وبا کسب 27 امتیاز در سکوی دو م این رقابتها ایستادند.، و در آخرین دیدار یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو ، هوگوپوشان سایپا هشت بر صفر پیروز مسابقه با شرکت ملی حفاری شدند.

در پایان چهارده هفته رقابتهای تنگاتنگ و حساس مسابقات لیگ برترباشگاههای کشور ،تیم صنایع استیل البرز با کسب 21امتیاز ، دانشگاه آزاد اسلامی با 14 امتیاز ،سایپا البرز با 11 امتیاز،شرکت ملی حفاری با کسب 8 امتیاز و صنعت مس کرمان با 7 امتیاز به ترتیب جایگاه سوم الی هفتم جدول رده بندی را تصاحب کردند .


بنا بر اعلام مسئولان سازمان لیگ فدراسیون تکواندو ؛برترین های هفته چهاردهم جام "خلیح فارس "بدین شرح معرفی شدند ؛
بهترین سرپرست :
مسعود لشگری (قوامین ناجا)
بهترین مربی :
پیام خانلرخانی (شهرداری ورامین )
بهترین داور:
رحیم صفایی (استان تهران)
فنی ترین بازیکن :
مجتبی کرامتی (دانشگاه آزاد اسلامی )
همچنین تیم منتخب اخلاق به صنعت مس کرمان تعلق گرفت .



 

[ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,

] [ 17:54 ] [ ]

[ ]

سيد محمد پولادگر رييس فدراسيون تکواندو ايران به عنوان نماينده کميته فني فدراسيون جهاني در هفتمين دوره رقابتهاي قهرماني نوجوانان آسيا برگزيده شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛
از سوي "چونگ وان چو" رئيس فدراسيون جهاني تكواندو، سيد محمد پولادگر رييس فدراسيون کشورمان به عنوان نماينده کميته فني (WTF) در هفتمين دوره رقابتهاي قهرماني نوجوانان آسيا که خرداد ماه سال آینده در اندونزی برگزار می شود، برگزيده شد.

"دان سون لي"، رئیس اتحادیه تکواندو آسیا (ATU) نقش كليدي پولاگر در توسعه و اشاعه این رشته به خصوص در منطقه آسيا و تجربه وي در مسابقات بين المللي را دلیل اصلی معرفی وی به فدراسیون جهانی و انتخابش از سوی (WTF) برشمرد.

هفتمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا 30 خرداد سال آينده به مدت دو روز در "جاكارتاي" اندونزي برگزار
می شود.

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,

] [ 11:3 ] [ ]

[ ]

به نام خدا

استاد

خدا را شاکریم که با دستان  توانمند خود موفق به اخذ درجه بالاتر(دان5) شده اید وشادی و نشاط را برای ما فراهم ساخته اید

ما شاگردان شما برایتان آرزوی  سلامتی و نشاط و موفقیت در تمام مراحل زندگی را از خداوند بزرگ خواستاریم.

از طرف شاگردان شما در باشگاه کوثر

 

 

[ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,

] [ 17:10 ] [ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه